Ak si želáte reklamovať tovar, ktorý prišiel tak nám prosím vyplň, tento„Reklamačný protokol„. Priložte dokument k tovaru do balíka.
Pred odoslaním sa, prosím uistite, že nejde o chybu špecifikovanú nižšie, ktoré nepodliehajú povinnosti reklamácie. Za chybu tovaru sa nepovazuje zmenu vlastnosti tovaru, ktorá :
1. vznikla v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený. 2. vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu. 3. vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, či nedostatočnéj alebo nevhodnej starostlivosti.
V prípade, že by ste sa rozhodli riešiť reklamáciu ONLINE, je potrebné poslať e-mail nareklamacie@aripu.sk. Fotky reklamovaného tovaru priložte do príloh spolu s vyplneným„Reklamačným protokolom„. Náš ARIPU tím reklamáciu posúdi a bude Vás informovať o ďalšom kroku.
Adresa, na ktorú pošlite balíček (bez dobierky):
ARIPU s. r. o. Na Revíne 15 Bratislava 831 01 Slovenská republika
O spracovaní Vašej požiadavky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Pokiaľ posielate balíček prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stači prísť s báličkom na pobočku Zásielkovne (zoznam pobočiek) a poskytnúť obsluhe Kód : 94723398, obsluha sa o balíček už postará.Túto formu vrátenia hradíme my. Viacej informácií ohľadom tejto dopravy nájdete na tomtolinku.
Reklamačný štítok je možné použiť k jednej objednávke iba raz.