Reklamácia tovaru

Ak si želáte reklamovať tovar, ktorý prišiel tak nám prosím vyplň, tento Reklamačný protokol. Priložte dokument k tovaru do balíka.

Pred odoslaním sa, prosím uistite, že nejde o chybu špecifikovanú nižšie, ktoré nepodliehajú povinnosti reklamácie.
 Za chybu tovaru sa nepovazuje zmenu vlastnosti tovaru, ktorá :

1. vznikla v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený.
2. vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.
3. vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, či nedostatočnéj alebo nevhodnej starostlivosti.

V prípade, že by ste sa rozhodli riešiť reklamáciu ONLINE, je potrebné poslať e-mail na reklamacie@aripu.sk. Fotky reklamovaného tovaru priložte do príloh spolu s  vyplneným Reklamačným protokolom . Náš ARIPU tím reklamáciu posúdi a bude Vás informovať o ďalšom kroku.

Adresa, na ktorú pošlite balíček (bez dobierky):

ARIPU s. r. o.
Na Revíne 15
Bratislava 831 01
Slovenská republika

O spracovaní Vašej požiadavky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Pokiaľ posielate balíček prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stači prísť s báličkom na pobočku Zásielkovne (zoznam pobočiek) a poskytnúť obsluhe Kód : 94723398, obsluha sa o balíček už postará.Túto formu vrátenia hradíme my. Viacej informácií ohľadom tejto dopravy nájdete na tomto linku .

Reklamačný štítok je možné použiť k jednej objednávke iba raz.

Nákupný košík
EUR Euro